Plugg,plugg,plugg o mer plugg


PLUGG,PLUGG O PLUGG.
Shit, vilket tråkigt liv man lever egentligen. Åker fram och tillbaks till olika lektioner och sitter sedan hemma och skriver.
Men men, det är ju mitt eget beslut och det kommer säkert löna sig i framtiden. Även om det är en lång bit kvar.
Men det går bra iaf. Tycker jag om jag får säga det själv.
Det är skönt att ha nått o göra.
Komma i väg och träffa folk, istället för att bara gå hemma o dra

IDAG HADE jag etik och livsfrågor.
Det tycker jag är en svår kurs.
Förstår inte allt riktigt, så strävar "bara" efter G. Men ett G är ju alltid ett G.
Och jag kommer ju inte jobba inom vården heller, så den kursen känns inte så aktuell för mig. Enda skälet till jag läser den är för att få ihop poängen. Plus att den verkade intressant.
Och det är den. Man får många funderingar och tankar, och det är väl bra att man kan fundera över sig själv och sitt liv

ÅH, VAD JAG SAKNAR dig älskling!
Känns som den här sorgen aldrig kommer att gå över
Kan fortfarande inte förstå att du är borta.
Det känns som du bara är ute och jobbar och kommer senare. Att allt är som vanligt.
Men ingenting är som vanligt. Ingenting kommer nånsin bli som det en gång var.
Och det gör ont.
Det gör ont och veta att det aldrig mer kommer komma ett sms. Aldrig mer ett samtal.
Aldrig mer få höra din röst. Aldrig mer få en kram.
Hur ska jag överleva utan dig?Du är alltid i mina tankar
Sitter du där uppe och tittar ner på oss?
Ser du hur jag kämpar?
Är du stolt över mig?
Jag hoppas det. Jag tror det. Du kan inte bara försvunnit helt

I fredags ringde Tomas.
Inte pratat med honom sen begravningen då jag bodde hos dom.
Vi har aldrig direkt gillat varann, men jag hoppas att vi kan bli något bättre vänner nu än vi var tidigare
Det var skönt att prata av sig en stund.
Han stod Putte extremt nära, och har känt Putte längre än jag gjort så känns viktigt att kunna ha honom i sin närhet
Det var skönt att veta att han tänker på mig och bryr sig, även om vi inte hörs så ofta
Ska upp till dom i sommar, besöka Puttes grav och sover en natt hos dom.
Det är ju ändå en bit för mig att åka, och då kan man ju passa på o hälsa på lite folk på samma gång

Putte, jag älskar dig så mycket!
Aldrig älskat nån som jag älskade dig
Kommer aldrig älska nån så mycket
Du försvann alldeles för tidigt från oss
Kommer aldrig glömma dig


IMORGON är det upp i ottan som gäller.
Åker hemifrån strax efter kl 7.
Och hemma igen 12
Dags för psykologi igen. Psykologi är intressant, funderar på o läsa det oxå så småningom.
Skulle vara intressant
Men hur ska jag hinna med allt?
jaja, en sak i taget helt enkelt.
Just nu är det det här som gäller. Sen vet man aldrig vad som händer

Den som lever får se helt enkelt



Kram på er alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0