Rädd för att glömma

JAG ÄR rädd för att glömma dig älskling..
Kommer inte längre ihåg hur din röst lät. Eller hur ditt skratt var..
Kan se dig framför mig och minns tillbaka saker som du skrattat åt, men själva skrattet har jag glömt..

Jag vill inte glömma!
Jag vägrar att glömma dig!
Vissa saker kanske är lättare att glömma än andra. Tiden går och minnen kan blekna, det är väl bara normalt antar jag

Men jag minns det som är det viktigt.
Jag minns saker vi gjort. Saker vi pratade om.
Jag minns ditt ansikte. Ditt leende.
Minns hur skönt det var att få kramar
Du finns så starkt i mitt minne
Du finns i mina drömmar
och det viktigaste av allt, du finns för alltid i mitt hjärta

Så visst, en del saker kommer jag förmodligen att glömma
Men mycket kommer jag aldrig någonsin att glömma

Så länge jag lever och det finns människor som kan prata om dig, skratta åt tokiga saker som hänt med dig så lever du för alltid kvar

Lovar älskling. jag kommer ALDRIG glömma dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0