Tatuering

JAG HAR länge haft funderingar på att göra en tatuering som ett minne efter Putte.
Vill inte ha nått stort direkt, men vill ha en liten enkel sak.
Har velat fram och tillbaka hur jag vill ha den.
Första tanken var hans namn på handleden, men handleden kanske är fel ställe?
Jag vill ha den på en plats där den inte väcker för stor uppmärksamhet. Vill ju inte att framtida kille ska ta illa upp av att se någon annans namn.

TROR
mig iaf ha hittat en tatuering som jag kan tänka mig



Lagom stor och den säger ändå det jag vill ha sagt med tatueringen.
Frågan är bara var jag ska ha den

Nån som har några tips??

Kommentarer
Postat av: Jag

Din tatuering är en del av dig och den du är. Att tatuera in ett namn säger man ju är våghalsat för man vet inte vad framtiden har att utvisa vid en ev sepration. Men för dig Anita så va det inget val.. ödet vill något annat. Putta är ingen vanlig x till dig. Och det kommer han nog aldrig att vara. Men du kommer att finna någon en dag, någon kommer att älska dig för den du är den rätt kommer oxå förhoppningsvis också förstå att den på något sätt delar en speciel plats men en speciel person för dig. Livet formar oss och är en del av oss. Tycker att du med stolthet ska göra det som känns rätt för dig. Sätt den vart du vill. Din framtida kille kommer älska dig för den du är inte för det du har varit med om innan.

2011-04-03 @ 20:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0