Vårkänslor!


ÄNTLIGEN så känns det som att vädret vänder. Inte snöat på ett par dagar och solen skiner. Visst, det är fortfarande kallt ute men ändå.
Att humöret kan förändras så av lite sol.
Man blir glad, piggare. Ljust när man vaknar och ljust längre på kvällen.
På tiden att det blir sol och fint efter en lång höst och vinter. Det har varit en lång och jobbig period och nu längtar man till våren.
Men frågan är väl om man jublar lite för tidigt.. Man vet ju aldrig med vädret. Imorgon kanske man vaknar upp med värsta snöstormen ute.
Nej, nu ska vi vara positiva!
Nu är det vår. Så det så!

MITTEN av Mars redan och det är inte så jätte mycket kvar i skolan. Räknar med att det bara kommer vara fram till April som jag kommer behöva pendla både till Lidköping och Vara.
Många av de kurser som jag läser i Lidköping är snart slut. Nån enstaka lektion kvar och sen bara en massa inlämningsuppgifter.
Fort det gått..
Sen är jag ett steg närmare att kunna söka till högskolan och förhoppningsvis börja 2012.


NU NÄR våren kommer så är det dags att ta tag i mitt liv känner jag.
Skolan är snart uppnått(lite försenat men bättre sent än aldrig)
Jag har oxå beslutat mig för att ta tag i min ekonomi och mina skulder.
Tyvärr så dras man av lite onödigt skit, och det ska bort en gång för alla nu under sommaren och hösten. Kommer ta ett tag innan jag är helt skuldfri dock, men man måste ju börja i nån ända.
Har ju dock en person att tacka för det. Du vet vem du är. TACK! hoppas du är jävligt stolt över dig själv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0