Vila i frid


SENT
igår så inträffade en trafikolycka någonstans utanför Borås, tror jag och tyvärr så slutade det med att minst 4 unga tjejer miste sina liv
Tar så illa vid mig när det händer såna här saker nu efter att ha genomgått det själv
Ständigt så påminns man om hur skört livet är och hur snabbt det faktiskt kan gå
Vet inte vilka tjejerna är eller hur gamla dom är, men lider så med deras familjer och vänner..
Vet exakt hur dom känner just nu och ingen borde behöva gå igenom nått sånt här

VI TROR att vi har allt under kontroll. Att vi kan styra och ställa precis som vi vill, men sanningen är den att vi har inte ett skit att säga till om.
Ingen vet vad som ska hända från dag till dag. bara för att man vaknar upp på morgonen så betyder inte det att vi finns här när kvällen kommer
Livet är så ömtåligt.

MAN SKA inte dö när man är ung! Man ska leva och bli gammal, vara omgiven av barn och barnbarn. Och på sin ålders höst ska man kunna säga att jag har gjort så gott jag kunnat med mitt liv och är nöjd med det man har åstadkommit
Men livet är så orättvist!
Några får bli 100 år och vara hur pigga och friska som helst. Andra får inte ens uppleva sin 50 års dag
Livet är orättvist

IKVÄLL SÅ tänder jag några ljus.
Jag tänder för dig älskling
Jag tänder för Håkan
Jag tänder för er tjejer som rycktes bort i natt
Jag tänder ett ljus för att minnas
Jag tänder ett ljus för att hedra er





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0