Betygssamtal


IDAG VAR
det dags för betygssamtal. Eller mitterminsamtal haha(lite sent dock i mitt fall då terminen snart är slut, men bättre sent än aldrig)
Var lite nervös när jag väntade på läraren men det gick faktiskt bra. Jag låg till ungefär som jag trodde. Hon tycker att jag ska satsa på ett högt betyg eftersom hon vet jag ska plugga vidare, så hon pushade på
Hon var nöjd med det jag lämnat in, men hon ville ha in nån komplettering på nån uppgift så förhoppningsvis kan det räcka för att få ett vg.
Det skulle sitta grymt skönt
Har några uppgifter kvar i båda kurserna så tänkte försöka få in det under helgen så är det färdigt sen

När jag skulle åka hem blev det däremot problem. Jag åkte från Lidköping till Vara och i Vara måste man göra tågbyte. Men det tåget stod stilla pga lokfel så fick vackert vänta
Fan vad låst man är när man är beroende av tåg
Men till sist så kom en kompis och hämtade mig så jag fick skjuts sista biten
TACK!
Det körde ihop sig lite för dig förlåt =(
Men tur det ordnade upp sig!

Det var inte mitt fel och inget jag kunde göra något åt, men man känner sig elak när någon annan får problem bara för dom varit snälla mot en
Usch. Men som sagt, det löste sig i slutändan

Åskat en del nu på eftermiddagen. Det kändes att det var nått på väg för det var så kvavt och äckligt.
Tycker inte om att det åskar så skönt att det åskade nu och inte i natt för då hade jag inte kunnat sova
Det bästa med åska är att det är så skönt efter när det regnat och rensat upp luften lite
Det var välbehövligt

Undrar om det kommer fortsätta vara varmt tro
Har lyckats bränna mig igen =)
Jag ser tydligen ut som en tvättbjörn efetrsom det blir ju lite dumt när man sitter med solglasögon på
Men det gör inte ont så jag klagar inte
Det ska ju synas att man sitter ute och njuter i värmen. Men solskydd vore nog inte fel att investera i..
Fan att man ska va så ljushyad och känslig.. =(
Blir till att försöka hålla sig i skuggan

Ska tydligen ut med en kompis nån gång i sommar och bada i Göteborgs skärgård. Då ska det minsann inhandlas solkräm.
Tänker inte bränna upp hela mig en gång till som jag lyckades med för nån vecka sen
Räcker att man ser ut som en kräfta en gång per sommar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0