Börjar bli förkyld

USCH VAD jag hatar att bli förkyld. Näsan rinner lite och lite nysattacker.
Brukar alltid bli liggande i förkylningar oh feber både höst och vår, men har klarat mig fram tills nu verkar det som.
Förkylningsbakterier bet tydligen inte på mig i höstas när man trodde världen skulle gå under.
Puttes död och väntan på begravningen
Inte ens nu på våren har jag varit farligt förkyld. Det har inte slagit till med dunder och brak som det brukar göra för min del.
Fram tills nu vill säga. Inte så konstigt med tanke på hur vädret är eg. Blåser ju full orkan ute! Igår när jag skulle gå från skolan till tågstationen trodde jag på allvar att jag skulle blåsa bort. Men än så länge är det bara ont vid näsan och alldeles röd och inget mer än så, så kanske kan det "bara" stanna vid det.

Är ju så typiskt att man ska bli förkyld nu när det snart är sommarlov. Har inte tid! Håller fortfarande på med lite sista inlämningar som ska in asap.
Kört fast lite på några uppgifter så ska in en sväng till Lidköping imorgon för att göra lite kompletteringar och spåna lite med läraren för att se om jag är på rätt spår eller inte.
Vill verkligen inte lämna in nått och så är det fel och så måste det göras om igen. Lite för ont om tid för det.
Jag ska försöka anstränga mig lite nu för att försöka få VG i båda kurserna(etik och livsfrågor, människan socialt och kulturellt)
SKA iaf ha VG i en av dom 2 kurserna, men VG i båda skulle ju inte sitta fel.

Snart är det sommarlov. fan vad jag längtar!
Det enda som bekymrar mig är matten =( Det vill bara inte. Jag är helt enkelt dum i huvudet när det kommer till matte. Vet inte hur det ska lösas så jag iaf får G i skiten. Får ta ett snack med läraren och hoppas på det bästa.
jag hade ju tänkt läsa matte B till hösten, men det har jag bestämt mig för att hoppa.Behöver inte den kursen i vilket fall för den utbildningen jag vill gå, tack gode gud!
Men snälla Gud och framförallt Lennart, var barmhärtiga och ge ett G..
och älskling, om du kan rycka i nån tråd där uppe så snälla gör allt du kan för att hjälpa mig! =(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0