Det gör ont

DET GÖR så jäkla ont att sakna dig hela tiden. Saknar dig när jag ska sova..
Saknar dig när jag vaknar..
Natten är så kall och mörk när jag inte kan ligga i din famn längre
Saknar dig när jag sitter i soffan
Ingen som sitter bredvid o har sin hand på mitt lår
Saknar dig i allt jag gör

hur kan du vara borta?!
Jag vill dela allt med dig,både bra och dåligt
Jag vill tala om för dig när det gått bra på ett prov..
Men det går inte
Aldrig mer kommer jag kunna göra det

Din tid här blev åt helvetes för kort. Vi hade så mycket kvar att göra. Så mycket att ge
Jag vet inte vad jag ska göra utan dig
Känner mig så vilsen
Känner mig rädd

Putte..
Tårarna bränner bakom ögonlocken
Jag behöver dig
Det gör så ont..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0