Lördag- Plugg


ÅH; VAD
jag har varit duktig idag. Den här helgen behöver jag verkligen plugga. Det är inte långt kvar nu, och har en del sista uppgifter att lämna in. Tänkte försöka bli klar med så mycket som möjligt och lämna in nästa vecka så det är gjort.
Så idag har jag från kl 12- ungefär 17.30 pluggat hårt. Dock med lite pauser emellanåt. Körde jag fast så gick jag ut på en promenad och rensade skallen lite. Sen in och nya tag.
Känner mig riktigt stolt över mig själv. Har fått gjort det jag beslöt mig för skulle vara klart idag och det är ju inte helt fel. =)

Men när jag satt som bäst och kämpade dök det upp lite problem som jag känner jag behöver prata med innan jag lämnar in allt.
Vill inte lämna in och så visar det sig att det är fel.
Hoppas hon har tid bara att träffa mig så det löser sig

Så nu har jag tagit kväll och tänker inte öppna en bok förrän imorgon.
Ser dock ut som ett mindre bombnedslag här, papper och böcker överallt. organisation, vad är det? =)


Snart är det sommar.
Fasen vad skönt det ska bli.

Hoppas dock att det inte enbart blir lata dagar för min del. Fick ett positivt mail igår som kanske kan leda till något positivt.
Men det såg lovande ut. Inväntar bara lite mer besked innan jag säkert vet nånting
Men om det gick vägen skulle en hel del problem  lösa sig. Det vore inte allt för illa precis

Håller mina tummar och hoppas min älskling kan påverka lite där uppifrån. Kanske kan du rycka i lite trådar eller ta ett snack med han där uppe så jag äntligen kan få lite tur

Inväntar med spänning nästa vecka och förhoppningsvis ett glatt besked





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0