Mycket skit som händer


DET BÖRJAR
hända så mycket negativa saker just nu

Min pappa åkte in till sjukhuset med kärlkramp och blev kvar ett par dagar. Vet inte hur illa det var för var aldrig inne och hälsade på, men han blev kvar på sjukhuset och det gjordes tester och saker.
Nu är han iaf ute från sjkukhuset men han är långt ifrån bra. Sjukskriven och får inte köra bil, vilket inte var populärt.
Eftersom han och mamma numer är skilda, bor han ensam i mina farföräldrars hus som, minst sagt inte är nyrenoverat de sista 40 åren.
Men sen han kom ut så har det såklart tagit hårt på honom och han får dessutom inte röra höger arm pga tester som gjordes så gick dom in på höger sida. Så det bestämdes att han skulle vara kvar hos familj i Skövde ett tag.
Det var inte populärt, men hellre hos dom än hos oss kan jag säga.
Inget ont om min pappa, men han är inte lätt att umgås med så han skulle driva oss till vansinne om han var här. Ni som känner honom vet vad jag menar

Han var här i söndags en sväng och man såg hur hårt det här tagit på honom. Han var inte alls i form. hjärtat ska man inte leka med..

Hela farmors sida är bara hjärtproblem så det var inte direkt oväntat. Men det kändes riktigt jobbigt när man fick höra det.
Står inte min pappa nära, men klart man reagerar när det är ens familj.
Och speciellt efter allt som hände med Putte. Det är ju bara 7 månader sen och skulle inte orka gå igenom allt sånt igen med begravning

Och ikväll fick jag reda på en annan tråkig sak =(
Kan inte skriva direkt vad det är för har lovat att hålla tyst om det så går inte in på detaljer.
Kan bara säga att jag lider med dig.
Jag håller alla tummar för att allt ska bli bra

Nu får det fan räcka med skit! är det för mycket begärt att det kan hända nått bra nu?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0