Nyfikna människor

DET FINNS gott om nyfikna människor. Såna där som ska ha reda på allt som händer. Speciellt sånt som dom inte har ett skit med att göra
Trött jag är på såna människor!

Jag behöver inte och tänker inte förklara allt jag gör. Vissa saker är enbart upp till mig och det har ingen annan med att göra.
Och skulle jag vilja prata med någon om det, skulle jag väl knappast välja någon som jag vet kommer sprida ut efter 5 min?
Nej, då kan jag lika gärna sätta en lapp på anslagstavlan framme på torget
Då får alla reda på det lika snabbt ungefär

Varför ska en del vara så förbannat nyfikna och lägga näsan i blöt där den absolut inte hör hemma?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0