1:a advent


SÅ BRINNER
då det första adventsljuset. Skumt att det här året har gått så sjukt fort. Det är verkligen inte mycket kvar alls nu
Känns alltid lite speciellt när det ska börjas pyntas och stjärnor och adventstsakar kommer fram, synd bara att det är regn och blåst ute istället för snö men det får vi hoppas kommer snart

I går var vi  iväg till Skövde halva dagen och jag hjälpte Thomas att köpa lite julklappar. Och även jag fick mig en julklapp, ett par splitternya stövlar. Tack mitt <3 a!
Riktigt fina var dom och dom kommer funka super i vinter. Alltid skönt att ha det varmt om fossingarna.
Köpte även en ny fin adventsstjärna och gick omkring i affärer och drömde sig bort lite

Det var riktigt kul att få komma iväg och slippa vara hemma ett par timmar. Man har inte gjort så mycket annat än legat nerbäddad i soffan, så var på tiden att få komma ut lite. Men det känns att man inte är riktigt i form, man var bra trött på slutet så var skönt att få komma hem.
Jag och Thomas passade på att gå in på Mio och drömma lite. Vi hittade en soffa som jag blev blixtförälskad i, den kostade "bara" 30 000 så ett bidrag nu till jul vore inte helt fel snälla tomten =)

Så idag skulle jag och Thomas installera min nya adventsstjärna och det gick ju inte så bra. Trodde meningen med en pojkvän var att dom var händiga, men det hela slutade med att Thomas hade sönder den, haha.Så det blev en snabbtripp till Skövde och snäll som han är så köpte han 2 nya stjärnor.
Så istället för 1 så har jag 2 fina lysande stjärnor som höjer mysfaktorn i vardagsrummet.
=)

I samma veva plockade vi även upp min bror som varit hos sin tjej som bor i Skövde. Det tråkiga är bara att han tydligen har blivit sjuk så jag hoppas verkligen INTE att jag blir smittad av nått mer skit nu!
Det räcker med öroninflammation i båda öronen

Så ikväll blev det lite mys i soffan till Bingolotto. Börjar fan känna mig som en pensionär snart haha. Vi hade 4 lotter, men inte fan vann vi nått för det. Skitspel
Var 1 nr ifrån 1 resa till Mexico och det hade man ju inte tackat nej till direkt


I morgon är det back to reality för min del. Dags att åka till Lidköping för att göra lite uppgifter som jag varit tvungen att skjuta på tack vare min sjukdom
Känner mig långt ifrån hundra nu oxå, men får förklara för henne innan jag börjar att jag kommer behöva en liten paus då och då. Och det borde ju inte vara några problem
Jag ska ha MVG i svenska kursen. Så enkelt är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0