Äntligen

ÄNTLIGEN BÖRJAR jag känna mig som en människa igen efter dryga 2 veckor som sjuk. Öronen är bättre och hostan är oxå mkt bättre.
Det enda problemet jag har kvar är att det susar i örat och jag fortfarande har nedsatt hörsel. Vet inte om det kan vara nån vaxpropp eller liknande, tydligen ska det finnas nått på apoteket man kan köpa och spola rent med om jag förstod saken rätt. Får undersöka den saken närmare
Har inte behövt ta någon hostmedicin idag trots att det blev en sväng till Lidköping på morgonkvisten.
Dock var den helt i onödan när det visa sig att läraren oxå var sjuk, men så kan det vara. Även lärare har väl rätt att bli sjuka ibland.
Det sista som behövs göras innan jag får mina betyg får helt enkelt vänta tills nästa vecka.


Imorgon ska jag till mitt <3
Hans bil är fortfarande trasig och står nu på en verkstad och väntar på att bli lagad.
Vet i fasen vad felet var, men 2100 skulle det kosta att laga iaf. Ibland är det skönt att inte ha körkort.
Men jag har en massa tvätt här som är hans och det började bli kris på klädfronten så åker dit.
Har inte träffat han sen i måndags så känns lite tomt. Så här "många" dagar ifrån varann brukar det inte bli annars =)
Blir en natt ihop innan jag på fredag drar uppåt landet.
Känns lite konstigt att ha en helg utan <3 men det ska väl gå det oxå.
Bara tråkigt att han inte kan följa med, men det går ju inte när bilen hastigt och (o)lustigt gick sönder.
En helg på egen hand ska vi väl klara av


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0