Öroninflammation


ÄNTLIGEN FICK
jag en diagnos och framförallt medicin. Öroninflammation blev det. På höger öra, och det var på väg och bli även i det vänstra.
Så nu blir det att äta antibiotika 4 ggr om dagen i 1 vecka. Jippie.
Än så länge känns det inte någon större skillnad, men det klart att det tar väl ett litet tag.

Hostan däremot var tydligen inget problem. Tydligen så går det något virus som jag hade drabbats av. Det var sköterskan noga med att påpeka att det var ett virus och ingen influensa. Vad nu skillnad är vet jag inte men men

Det var fler än jag som förmodligen hade detta virus i vänrummet. Vi var minst 3 stycken som satt och hostade i kapp, så kändes lite skönt att få vara lite omgiven av sjuka människor
Får väl tacka gud att jag hade öroninflammation, hade jag inte haft ont i örat så hade jag fått åka hem igen

NU KÄNNER jag såpass pigg så imorgon ska jag iväg till Lidköping och träffa en av mina lärare för första gången på flera veckor.
Ligger lite efter när jag inte orkat göra nånting och inte långt kvar till jul så nu blir det att köra på.
Men imorgon blir jag i princip klar med min svenska kurs och det känns riktigt skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0