Sjuk =(


JAG HAR
blivit så jäkla fökyld så det finns inte. Hela den här veckan har jag legat med hög feber, huvudvärk och hosta.
Det var värst mellan tisdag-onsdag då febern var rejält hög.
Äger tyvärr ingen febertermometer, men hade varit intressant att veta då hur hög den var för då var jag mer död än levande.
Låg i princip i komatillstånd i sängen hela dagen och kvällen och var knappt kontaktbar.
Mamma kom in lite då och då och kollade till mig så jag levde och gav mig lite dricka.
Tack mamma! <3

Febern har iaf släppt lite och jag känner mig lite klarare i huvudet, men jag är långt ifrån bra =(
Har sån hosta så hostar snart sönder mina lungor helt.
Den gångna natten blev det inte mycket sömn, tror det blev totalt 2 timmar. Annars låg jag bara och hostade och ville dö så var bara att googla, läsa bloggar och lyssna på musik.

Köpte en hostmedicin igår som verkligen var bortkastade pengar så idag köptes bisolvon istället, och den såg först ut att hjälpa. Jag fick iaf sova en stund på morgonkvisten, men nu är det i stort sett likadant som det var i natt =(

Ska iaf försöka ta mig ner till källaren senare och tvätta mina inte så fräscha sängkläder.
Jäklar vad man har svettats dom här dagarna!
Varit lite dålig på att dricka bara så haft grym huvudvärk, men vem orkar tänka på sånt när man ligger i fosterställning och bara vill dö?

Jag hatar verkligen att vara sjuk!
Så det känns som att en tur till doktorn på måndag kan vara aktuell om man inte mår bättre innan dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0