Soffhäng


MITT <3 a
är här och eftersom jag är sjuk så finns det inte så mycket att göra så därför blir det en kväll i soffan framför ett par filmer.
Sämre kvällar kan man ju absolut ha =)

Mår dock "lite bättre" idag. Fick hostmedicin av en tjej igår som varit sjuk tidigare, och mina symptom påminner om hennes och hennes medicin verkar funka så i natt fick jag äntligen sova!
Sjukt jobbigt att ha sån hosta och att hosta så mycket så man försöker göra allt man kan för att inte hosta.
Har jätteont i muskler som jag inte ens visste att jag har  haha! Vem behöver gym typ?

Thomas är så bekymrad över att jag är sjuk och frågar hela tiden om jag behöver något och hur jag mår så jag blir verkligen ompysslad.
Mysigt. Något jag lätt kan vänja mig vid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0