Uppsala


I HELGEN vart det en tripp till Uppsala. Mkt trevligt att träffa dom där uppe igen! Det blir ju tyvärr inte så ofta

Främsta orsaken till resan var för att lägga en krans och tända ett ljus på kyrkan där Putte ligger. Han bryr sig förmodligen inte ett skit och tycker det är bortkastade pengar, men det skiter jag i. Jag gör det för min egna skull och det kommer jag fortsätta att göra. Sen får ha tycka vad han vill där han nu är.
Det känns inte mer än rätt att hedra en person på det lilla sättet

När jag kom till Uppsala så träffde jag först Andrea för en snabb" fika. Det var meningen att det skulle bli snabbt, men vi började prata och tiden gick.
Mcket trevligt!! Måste definitivt göras om
TACK ANDREA!!

Sen följde hon mig till en parkering där jag mötte upp Tomas och vi åkte vidare till kyrkan
Blev lite jobbigt att vara där så blev en och annan tår =(
Så sjukt overkligt att stå där så det finns inte..

Efter det blev det avfärd hem till Tomas där vi spelade Wii och Tomas skulle testa mina musikkunskaper. Jag är ju så "ung" så han trodde inte att jag skulle kunna så mycket.
HA!
Jag kunde lite mer än han räknade med =)

Tomas satte på lite Lundell låtar och vi satt och pratade en hel del och det blev ännu fler tårar.

Men när vi satt där och pratade och grät så hjälpte han mig också att inse vissa saker. Saker som jag kanske inte skulle tänka på själv vad gäller både Putte och framtiden
Tänk vad lite fyllesnack kan göra

TACK SNÄLLA TOMAS för trevligt sällskap och för att jag fick komma upp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0