Vad är det som händer?


JAG FÖRSTÅR ingenting..
Vad sjutton är det som händer? Eller vad är på väg att hända?
Hur gick allt det här till egentligen?

Haha, så lustigt allting kan vara
Snacka om ödet =)

Vill jag det här? Är jag redo för det?
Jag trodde att jag visste hur jag ville ha det för en period framöver, men något/någon ville tydligen annorlunda

Men jag tror att jag börjar bestämma mig. Inte helt hundra riktigt än, men nära på

Kommer det bli bra? Kommer det vara precis det jag behöver i mitt liv?
Eller kommer det bli en katastrof?
Ingen vet. Hur ska man kunna veta?

Men man måste ju våga. Hur ska man annars få reda på nånting om man inte chansar lite ibland?

Måste erkänna att det pirrar i magen när jag tänker på det och det om något måste ju vara ett gott tecken
Så konstigt allt kan bli ibland.
Vem kunde tro att det skulle kunna bli såhär?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0