101020-111020


ETT ÅR sen du lämnade mig älskling
Gick till kyrkan och lämnade en krans och tände ett ljus. Tände även ett ljus och ställde vid ett kort på dig









Kan inte förstå att tiden har gått så jäkla fort. Det känns som du bara är ute och jobbar och att du snart kommer hem igen..

Putte min älskling..
Jag saknar dig nått så otroligt mycket! Visste inte att jag älskade dig så mycket
Du finns i mitt hjärta och mina tankar varje dag
Ingen kommer någonsin ta din plats i mitt hjärta
Jag kommer alltid att sakna dig till den dagen mitt liv tar slut
Jag är så glad och tacksam för tiden vi fick tillsammans. Allt vi gjort tillsammans och allt vi fick uppleva. Alla våra drömmar och planer

Jag hoppas och tror att du var du nu är nånstans sitter och tittar ner på oss. Kanske är du lika ledsen som vi över att det gick som det gick.
Jag ska göra mitt yttersta för att våra planer som jag hade ska gå i uppfyllelse och att du ska bli stolt över mig.
Behöver dig här med mig, vid min sida men jag vet att du är min skyddsängel och det får duga lika bra det

Jag vet inte när men en dag VET jag att vi kommer ses igen.

Tills den dagen kommer så kommer du alltid vara älskad och saknad och aldrig aldrig någonsin glömd.
Du har lämnat ett gigantiskt tomhål i mitt hjärta och mitt liv som aldrig kommer fyllas
Jag kommer alltid vara halv utan dig

ÄLSKAR DIG! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0