I natt jag drömde

I NATT drömde jag om dig älskling. Det var ett tag sen jag gjorde det nu, ialla fall vad jag kan minnas.
Drömmen var så sjuk verklig, så när jag vakna upp var jag helt övertygad om att du var där., men naturligtvis var du inte det =(

Jag pratade med dig. Ett riktigt samtal. Jag frågade dig en massa saker och du svarade ärligt på mina frågor.
Jag frågade dig om det finns ett liv efter det här och du svarade att det finns det, men du kunde inte prata om det, men att vi kommer träffas där en dag
Har ni varit med om en dröm som varit så verklig så det känns som det verkligen inträffat?
Så kändes det

Åh, vad jag saknar dig!!!

Hur kan nån som är död ändå vara så levande?

Det gör fortfarande så ont fast det gått "så lång tid"
Kommer smärtan nånsin helt att försvinna? Jag tror inte det

Vi SKA ses en dag igen! Så enkelt är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0