Länge sen jag skrev


OJ VAD
länge sen det var jag skrev sist.. Har inte orkat, har tänkt att måste skriva men sen har nått dykt upp och jag har i slutändan glömt bort det.

Har ändå varit ganska upptagen de sista dagarna. Mycket åkande fram och tillbaka och mycket fikande har det blivit. Trevligt =)

Thomas, en mycket trevlig kille har oväntat blivit en mycket god vän och vi har umgåtts mycket det sista.
Han har varit här och jag har varit hos han i Skara, förra helgen var det fest, mycket lyckat måste jag säga!
Var länge sen jag hade en sådan trevlig lördagkväll så det var definitivt på tiden

Det roligaste av allt är att det har väckt sån uppståndelse att jag och Thomas har blivit vänner. Att bo i en liten håla är inte lätt alla gånger, och man undrar hur fan folk tänker ibland?!
Bara för att man har kontakt med en kille så blir det automatiskt sex? Nej du.
Problemet(eller vad man ska kalla det) är att Thomas är x till en gammal före detta vän till mig, och hon uppskattar inte alls att jag och Thomas umgås.
Så jag har blivit kallad svin och att jag ska stjäla Thomas o bla bla bla. Hon är fortfarande kär i honom och hon är enormt svartsjuk.
Lite jobbigt, men hon har ju ingen rätt att bestämma vem han träffar eller inte.

Nåväl, Thomas har varit här flera gånger både den här veckan och förra veckan. Och på fredag ska jag/Thomas och Anders/Sissi på bio i Skövde. Det ska bli skoj

Är Thomas en blivande pojkvän?
Ingen aning. Vi är bra vänner och kommer bra överens men vem vet vad som kommer hända i framtiden?
Just nu är jag inte det minsta intresserad av att dejta, utan vänskap räcker bra för mig




Kommentarer
Postat av: Linnéa K

Det där känner jag igen sen jag bodde i Vedum! Så fort man som singel pratade med en kille så trodde folk man var ett par el kk. Även dom gånger det stämde så hade inte alla med det att göra. Plus att i början när man träffar en ny och tar det lugnt så vet man ju inte hur det kommer bli. Då vill man heller inte sprida ut det.

2011-09-23 @ 20:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0