Jobb!

INTERVJUN I fredags gick uppenbarligen toppen så nu har man äntligen fått ett jobb. Gott mos!
Så nu kan man titulera sig som mcdonalds anställd. Så jäkla nice!!! =)
Dom ringde idag och var jättenöjda och ville gärna ge mig en anställning så på lördag blir det en introduktion. Måste dock förbi en sväng imorgon och hämta lite papper och annan information som dom ska gå igenom på lördag
Kommer inte bli så många timmar i början men alla bäckar små.. Och allt är bättre än vad det är nu
Så nu kommer jag och Thomas inte bara vara sambos, vi ska även bli arbetskollegor!
Spännande spännande
Hoppas bara jag får en bra dag att jobba på som inte krockar med mina studier. Måndagar är i princip de enda dagar jag vet jag måste iväg så måndagar HOPPAS VI INTE PÅ!

APROPÅ FLERA goda nyheter förutom jobb så fick jag även besked från en undersökning jag gjorde från drygt en månad sen att allt var ok.
Det var en undersökning som kollade om man hade livmoderhals cancer. Hon sa när jag gjorde undersökningen att hon tyckte det såg ok ut, men man är ju alltid lite nervös innan man får svar.
NU RINGDE mitt <3 a som slutat. Dags för lite firande av dagens alla nyheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0