Long time ago

OJ VAD LÄNGE sedan det var jag skrev här senast. Valde att lägga bloggandet åt sidan ett tag och fokusera p lite studier. Och det var nog ett ganska bra beslut tror jag =)
Jag har varit på möten hos studievägledare både här i Skara och även i Skövde för att en gång för alla vara helt säker på att jag verkligen har så det räcker för att kunna söka till högskola och det ser ut att stämma bra. Så nu är det verkligen hårdkörning som gäller!!!!!!
Blev bra motiverad efter mitt MVG i svenska och ska försöka få ett MVG till, åh vad nöjd jag skulle vara över mig själv då =)
Annars har det inte hänt så mycket kul. Ekonomin tillåter ju tyvärr inte att man kan roa sig så mycket =(
Jag och Thomas har lite olika funderingar på hur vi ska göra för att lösa olika saker som dyker upp nu, ny bil lär behövas inom en snar framtid t.ex.
Vi håller på och söker lägenhet i Skövde men än så länge går det lite trögt. Man måste stå i bostadskö hos Skövde bostäder och en med mest poäng vinner. Thomas har stått i kö i snart 2 år, så tar väl ett lite tag till
Anars har vi börjat prata om att byta våran 2a till en 1a istället bara för att spara pengar och komma ner lite i hyra.
Det är inte så lätt att leva på bara en inkomst =(
Var på jobbintervju i fredags, och ska få besked imorgon. Håller alla tummar som vi bara har! Det skulle göra sån stor skillnad på oss
Vågar dock inte hoppas alltför mkt så är sjukt nervös. Men jag har gjort mitt bästa och kan bara hoppas att det räcker
Thomas verkar däremot tro att jag har hyfsad stor chans och får väl hoppas att mitt <3 a har rätt.
Var jättenervös innan jag kom till intervjun men det gick hur bra som helst när jag väl var där och dom verkade intresserade och nöjda med svaren jag gav så hoppas hoppas hoppas
JA, DET var en liten snabbsummering av vad som hänt sen sist. Som sagt, inte hänt alltför mycket men får hoppas det blir mer fart nu =)
NU HAR jag tänkt vara duktig ett par timmar och sitta och plugga. Fick en bärbar dator igår av mina svärföräldrar då de köpt sig en ny och den ska jag använda så slipper man bråka med Thomas och han får spela sitt WOW i fred.
Min lilla nörd! Dock ett väldigt sött nörd =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0