Trötter

IDAG HAR varit en jobbig dag. I säng sent och upp tidigt är ingen bra kombination. Vi sover ju tyvärr i tvrummet trots att vi har en 2a, och även om jag kryper till sängs före <2 at så brukar det alltid sluta med att vi tittar på tv innan vi somnar. Ibland somnar Thomas ifrån tvn och jag får stänga av =)
Kändes lite fusk när jag drog ner till busstation imorse o han fick ligga kvar..
När jag väl kom hem var jag så trött så var mer medvetslös an levande. Somnade på bussen och har inget minne alls av hur jag tog mig hem från busstatio till lägenheten.
Hann inte mer än in så la mig o somna på en halv sekund
När jag vaknade igen hade jag 6 missade samtal, 2 av mamma och 4 från min älskling.
Han var såå nervös när vi pratade på hans nästa rast att  något hade hänt, men jag hade ju bara sovit.
Min lilla söta älskling som oroar sig så =)
NEJ, IKVÄLL får det tusan bli en tidig sänggång känner jag. Bara se Big brother och sen ska jag läsa en bok som jag ska göra en redovisning på imorgon.
Borde ha börjat tidigare på boken för jag fattar inte alltför mycket, men tänkte läsa lite mer ikväll och imorgon innan jag ska till Lidköping.
Ska inte börja förrän kl 14 så har ju gott om tid imorgon oxå
Lika bra att få så mycket som möjligt avklarat nu innan man ska börja jobba. Enligt Thomas så kommer dom även ringa en del på morgonen om folk är sjuka, vilket inte kommer göra mig så mkt. Alla pengar jag tjänar kommer vara guld värt
NEJ, ÅTER till boken och försöka bli lite klokare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0