Alla <3 dag

ALLA HJÄRTANS dag idag och jag kanske är den enda i Sverige som inte fått nån present eller köpt nån present och tycker det är HELT OK
Jag tycker inte om alla hjärtans dag, aldrig gjort och kommer aldrig göra.
En dag då man MÅSTE köpa dyra fina presenter, bjuda på middag och gud vet vad.
Nej, ge mig saker och visa att du älskar mig när jag som minst anar det. Kom en regnig torsdag och ge mig blommor och jag älskar dig för evigt.
Det tycker jag är mycket mysigare än den 14e februari då man tydligen måste och ska ge saker, annars är man en dålig pojk/flickvän
Fruktansvärt fånigt om ni frågar mig.

FICK TREVLIGT besök av Markus idag. Han hörde av sig igår och undrade hur Thomas jobbade, han tänkte göra ett besök där.
Thomas jobbar på Mcdonalds så han fick ett besök av Markus, och efter det kom han hem till mig och höll mig sällskap en stund.
Alltid trevligt med sällskap! Och kanelbullar hade han med sig oxå gott gott =)

VAR MENINGEN ATT MITT <3a skulle jobba till kl 19 ikväll, men redan runt kl 17 kom han överraskande hem.
Jag provade för skojs skull att sminka mig idag, brukar inte göra det men könde för det idag och tanken var att jag skulle tvätta bort det innan Thomas kom hem, men då han dök upp tidigare än förväntat så hann jag inte det.
Men han gillade vad han såg och tyckte jag skulle sminka mig oftare =)
Hela kvällen har han sagt att jag är riktigt söt och passar i sminket och har fått ovanligt många pussar =)
Jag kanske är bättre på smink än jag tror?
Kan ju inte få bättre betyg än det jag fick av min älskling ikväll helt klart =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0