Emil

DEN HÄR helgen blir det besök av Emil. Riktigt kul då det var länge sen vi såg han.
Han kom med tåg till Herrljunga direkt från skolan, så jag och Thomas plockade upp honom på stationen. Kul och lite pirrigt att de får träffas till slut
Vi åkte hem till Vedum där vi fixade mat och alla åt, Emil fick köra lite rally på Xboxet, sen vart det lite tråkigt så vi beslutade att åka vidare hem till Thomas och min lägenhet där det finns lite mer aktiviteter för en rastlös tonåring som har svårt att sitta still =)

SÅ NU sitter Emil och mitt <3a och lirar xbox för fulla muggar.
Kul att dom verkar trivas i varandras sällskap. De har ju liknande intressen så skönt för mitt lilla nörd att ha någon som delar hans intresse för en stund då jag inte gör det =) Dock verkar det som Thomas får spö av en 14 åring, hehehe

MITT ÖRA börjar kännas bättre och bättre tack och lov. Det blev så illa så jag var tvungen att åka till läkaren igen i tisdgas och denna gång fick jag antibotika som ska käkas i 5 dagar. Gör inte ont längre, dock är sussandet kvar även om det inte är i närheten av hur det en gång var
Idag var det broders tur att åka till farbror doktorn och han fick samma medicin som jag så nu ska vi väl alla snart vara på bättringsvägen

NÅVÄL RESTEN AV DEN HÄR FREDAGEN LÄR TILLBRINGAS MED SPEL I OLIKA FORMER.
Ha en trevlig fredga kväll alla där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0