Kattungar

 VART EN tur hem till Thomas föräldrar idag för lite fika. Dom hade köpt en ny bokhylla så det betyder att vi snart kommer få deras ganla som består av 3 eller 4 sektioner. Blir perfekt då vi inte har så mkt möbler i vårat vardagsrum

Runt nyår fick dom kattungar och vi funderar på att skaffa en som sällskap till Harry, men tyvärr var de redan sålda =( men ack så söta!





Behöver jag säga att jag fick vill ha begär? Tror det var 1 hona och 2 killar.
Den ena var lite mindre än dom andra två, och dom hade ett jättemellanrum mellan ögonen så dom såg ut som små aliens =)


På vägen hem stannade vi till i Skövde för att handla på Ica och vem träffar man där om inte halva min släkt.
Brorsan och hans tjej bor 2 minuter ifrån Ica och även min kusin och hans pappa var där


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0