Läkarbesök

IDAG VART det en sväng till Lidköping för att besöka en vårdcentral, jag hade så grymt ont i öronen i natt och kunde inte sova, det var inte allt för länge sen jag hade öroninflammation så jag var rädd att det var det igen.
Framme i Lidköping fick jag först träffa en sköterska i ett rum och hon undersökte mig. Först sa hon att det inte fanns nån läkartid kvar och att jag skulle få komma tillbaka senare, men efter en titt i öronen försvann hon ut och kom efter 5 min tillbaks och sa att det skulle komma en läkare.

Läkaren kom och undersökning gjordes men det visade sig inte vara någon öroninflammation, åtminstone inte ännu.
Båda öronen var tydligt påverkade, men jag hade tydligen "bara" nån form av katarr så jag ska hålla för näsan och göra tryckutjämning, ta nässpray och ta värktabletter.
Risken fanns dock att det kunde bli värre så jag skulle återkomma om jag fick mer ont

Har iaf släppt i vänster öra som skönt är. Men höger öra är tuffare så ska man prata med mig får man se till att vända sig till rätt öra, annars blir det "VA?? till svar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0