Nyfriserade och fina

IDAG HAR både jag och Thomas äntligen blivit klippta och jag är verkligen supernöjd!
Fick inte hon som brukar klippa mig så var lite nervös, men jag blev verkligen inte besviken! Det blev skitfint och exakt så som jag vill ha det så känner mig verkligen som en ny människa.
Tänk att en så enkel grej som en hårklippning kan göra så mkt

Jag har inte klippt mig på flera månader så var jätterädd att det skulle vara jätteslitit och att det skulle behöva bli någon kort variant men nej. Hon började fråga om det var länge sen jag klippte mig och jag började tänka shit, nu får jag min dom, men tydligen så var håret inte alls mkt slitit och håret var i bra kvalite.
Jag som brukar klaga så =) Kanske ska sluta med det
Men imorgon är det kanske en annan femma, det blir ju aldrig lika bra som det blir hos frisören tyvärr
Hon plattade håret åt mig och jag köpte även ett värmeskydd(eller vad det heter) som ska skydda håret när jag plattar det

Vart en, eller snarare 2 svängar till Skövde idag.
Lön idag och det behövdes införskaffas lite saker. Och vi har tjatat LÄNGE om att vi MÅSTE spara och den här månaden skulle vi inte göra annat än bara köpa det absolut nödvändigaste
Haha, Thomas gick in på Mediamarkt och det slutade med att han köpte en datagrej som han bara var tvungen att ha.
Så bra gick det med sparandet
Själv passade jag på att köpa en concealer och rouge från Kicks. Som klubbmedlem fick man 25% rabatt och det passade jag på att utnyttja

Nåväl, snart dags att sussa. Imorgon bär det av till Skövde för att fira brorsans tjej som fyllt 35 så ska passa på att kolla på tv ett tag, svina lite med Thomas och slutligen dra han från datorn för lite mys innan sänggående.

Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0