Rastlös idag

HAR INGEN RO att göra saker idag. Har sportlov denna veckan och en del att göra men har jag kommit igång? Nej
Tur det är några dagar kvar för imorgon blir det till att läsa,läsa,läsa.
Tänkte jag för en gångs skull skulle försköka komma upp och sätta igång så tidigt som möjligt, Thomas sticker ju hemifrån strax efter kl 7 och är hemma runt halv 6. Massa timmar som jag är själv och kan få en hel del gjort på
Men känner jag mig själv rätt så blir det förmodligen inte så =)
Plus att jag vaknade upp och upptäckte en stor fet finne mitt i ansiktet, det var ju inte det sexigaste man sett direkt.. Så ingen sminkning idag, hoppas Thomas tycker jag är lite söt ändå

Men har iaf inte bara slöat idag. Har diskat och plockat lite. Varit ute med 4 soppåsar. fattar inte hur det kan bli så mycket sopor på 2 pers??
Är aldrig ute med bara 1 påse, utan det är minst 2 påsar varje gång man slänger

Pratat lite med mamsen i telefon en stund. Bad henne kolla vad en klippning+färgning kostar på en salong hemma i Vedum kostar.
Brukar gå dit och tycker dom är riktigt bra. Dock har jag bara klippt mig, men som en försend <3 dag present har mitt <3a sagt att han ska betala det.
Min fina älskling! =)
Så nu ska man bara fundera ut vad man ska ha för ny färg i skallen. Tror jag vet på ett ungefär, men jag kan ju hinna ändra mig 1000 gånger till. Minst!


NÅJA,bara 1 timme kvar tills mitt <3a kommer hem. Ska bli riktigt skönt för jag saknar honom massor och behöver ha lite sällskap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0