Sissi 35 år


VART IVÄG
till Sköbde idag MEN icke för att handla. Nej nej, utan för att fira brorsans tjej. Pappa ringde och väckte oss 11.15 i förmiddags och sen kom dom upp till oss innan vi drog vidare mot Skövde.
Vi hann även med en sväng ner till Willys för att köpa present till födelsedagsbarnet.
En riktig fin lila blommor fick hon.Ingen bild tog jag så kan inte visa men den va liten och söt

Vi åkte i 2 bilar för jag och Thomas åkte hem lite tidigare för vi hade tvättid i em/kväll och jag har nämnt till Thomas att pappa inte är känd för att köra fort, men idag gasade han på rätt bra. Men jag och Thomas gasade minsann om dom på vägen, precis som det ska vara hehe
Av mina päron fick hon blommor och presentkort på Rusta
Blev en trevlig eftermiddag med massa prat och god fika

Och nu är det precis som det brukar vara i Skara på kvällarna. JAg framför tvn och Thomas i sin egna lilla värld framför datorn.
Nåja, jag vet ju iaf var jag har honom =)
Nu ska jag njuta(förhoppningsvis) av kvällens Melodifestival innan jag knallar ner och tar hand om den sista tvätten
Kommer rätt låt vinna ikväll? Vi får väl hoppas!

MALMÖ- NU KÖÖÖÖÖRRRRR VVVVVVVIIIIIIIII!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0