Söndag igen

REDAN SÖNDAG igen och snart har ytterligare en vecka gått.
Emil har åkt hem och det känns lite tomt och ledsamt, va riktigt kul att se honom efter 2 månader. Tror att han hade kul iaf =)
Vi åkte tillbaka till Vedum igår kväll och vi hann i tid till Melodifestivalen =) Till Thomas STOOOOOORA glädje! Han halvsov igenom hela programmet fram till vilka som skulle till andra chansen och finalen.

Kom hem och hittade 2 påsar med kläder. Mia som är gravid och har gått upp 20?! kg(hon och jag har ungefär samma kroppslängd och typ så glöm att jag tänker bli gravid !) var snäll och gav bort kläder som hon av naturliga skäl inte längre kan använda.
Det var allt från kjolar, toppar jeans. Perfekt! TACK snälla!!

Vi passade även på att spela kort. Vi skulle spela poker men hade inga marker, så skrapade ihop massa tops och tandpetare, haha! Man tar vad man har =)
Men ingen av oss var så jättebra på regler så vi körde våran egna variant av texas

NU ÄR jag och mitt <3a tillbaka i Skara igen alldeles ensamma. Saknar Emil, men hoppas att han snart kommer igen Blir snart att fixa lite käk och sedan lite söndagsmys. Vi har börjat prata om sommaren och vad vi ska göra då.
Blir inget Gotland eller utlandsresa tyvärr, men förhoppningsvis nästa sommar.
Men vi ska väl lyckas pussla ihop något. Hoppas bara på en sommar med fint väder så man kan grilla mycket

Nej, dags att gosa ner sig i soffan med Harry en stund innan det är dags att ta itu med middagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0