Thomas slutaröka dag 3

BÖRJAR GÅ sådär med att sluta röka. Man kan ju tro att han har pms när han är grinig och hoppar runt som en duracellkanin.
Tydligen så retas jag så min hjälp uppskattas inte alla gånger.
Han drog iväg imorse och jobbade ett par timmar och kom hem och var röksugen så han höll på att dö. Han som ett par timmar tidigare skrev på Facebook att han skulle ta 0 cigaretter idag.
HA! Gissa vem som köpte ett paket på macken?

Men lite beröm måste mitt <3 a ändå få. Han har trots allt dragit ner rejält och rökar bara halva cigaretter. Vi har gått från att röka kanske 15 om dagen till 6-7. Det får ju ändå räknas som godkänt
Och han har inte nått plåster eller nått annat hjälpmedel heller så kanske är lite svårare då, vad vet jag
Men det går åt rätt håll iaf och det är huvudsaken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0