Gott nytt 2012

  • AVSLUTNINGEN PÅ 2011 blev ganska lugnt. Thomas jobbade både nyår och nyårdagen så blev allmänt lugnt. Vi hade min mamma boende hos oss från fredag till söndag och vi hade tacomiddag och bjöd även över en arbetskompis till Thomas, Nisse.
Nisse har precis flyttat till Skara så vi traskade över till honom på kvällen och kollade på fyrverkerier.
Kändes ganska skönt att vakna upp och inte vara bakis faktiskt
Senare på nyårsdagen kom min pappa till Skara och det blev lite fikande. Plus att jag spöade han i wii bowling =)


NYTT ÅR och vad har då 2012 att erbjuda? Ärligt talat har jag inga direkta förhoppningar. Inga önskningar utan mer förhoppningar/planer som jag hoppas kan slå in på ett eller annat sätt
  • Ta itu med mina skulder
  • Komma in på den utbildningen jag vill
  • Jobb
  • Att det ska funka mellan mig och Thomas
För mycket begärt?
Nej, det tycker jag inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0