"The one that got away"

HÖRT LÅTEN "the one thar got away" av Katy Perry?
Om inte så rekommenderas den varmt.
Kollar man på musikvideon så skulle det lika gärna gärna kunna vara jag som medverkar.
En äldre kvinna som minns tillbaka och saknar sin kärlek som hastigt och olustigt försvann. Han dör oxå i en bilolycka, precis som i mitt fall

Varje gång jag ser videon/hör låten så får jag tårar i ögonen.
Jag förstår EXAKT hur hon känner sig
Så jag oxå känner mig och kommer göra till den dagen jag själv dör
Trots att mitt liv har gått vidare och jag har funnit kärleken på nytt kommer Putte aldrig försvinna.
Jag kommer tänka på honom varje dag och tänka på allt vi upplevde ihop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0