Vila i frid


IGÅR AVLED en gammal granne till  mig i cancer, endast 42 år gammal. Jag hade inte träffat henne på jättelänge, inte sedan hon flyttade till Kumla för många herrans år sen men vi hade kontakt via facebook och vi hade även många gemensamma vänner.
Hon var en av alla dom som hörde av sig och fanns där om jag behövde det efter Putte hade dött, vilket jag är evigt tacksam för


KAN INTE förstå att du är borta. Det känns så overkligt.
Än en gång har man fått se hur skört livet är

VILA I FRID LINNEA!
Jag hoppas att du har det bra där nu är
Du kämpade så starkt och var så tapper, men till slut orkade du inte mer
Kommer sakna dig, men jag vet att vi kommer mötas igen en dag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0